onsdag 24 september 2014

Spännande boktips & footwear

Godkväll! Idag har jag varit extra trött.. jag sov nämligen inte bra i natt.. Jag vaknade vid 3-tiden och hade svårt att somna om igen..:( Men som tur var hade jag en spännande ljudbok att lyssna på, det är alltid trevligare att ligga i å lyssna på en ljudbok när man har svårt att sova..;-) :)
Det är den här boken jag lyssnar på!
Idag har det regnat hela dagen, jag har haft mina  ankelkorta gummistövlar (eller vad man nu kallar korta gummistövlar..) till och från jobbet. Jag tog med ett par svarta ballerinor som jag har på kontoret, för det är inte så trevligt att lufsa omkring i gummistövlar hela dagen typ.. haha:) Ballerinorna får var kvar på jobbet, det får vara mina inneskor nu:)

Godnatt och sov gott!

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar