lördag 20 september 2014

Göteborgstrip.. och fotbad

Idag fick jag följa med Bella till Polisen i Göteborg för att hjälpa henne att fixa ett nytt id-kort, detta skulle vi gjort för ett bra tag sedan men jag har haft ett fullspäckat schema och förra helgen var jag jätteförkyld! Efter vi varit hos passpolisen, åt vi på Burger King innan vi åkte hem. Idag slipper jag laga mat iaf...;)
Jag är som sagt fortfarande inte bra och känner att viruset finns kvar i kroppen trots att det är andra veckan på förkylningen nu, att träna är inte ens att tänka på! :(

Det känns jättesurt att fortfarande vara sjuk och orkeslös nu när det är helg och så fint väder ute! Just nu sitter jag i ett skönt fotbad utomhus.. mysigt! :)
Kram från sjuklingen på Öfvre Nordåsen! ;)❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar