onsdag 27 augusti 2014

Turbulent dag...

Godkväll i stugorna! Vilken dag jag har haft idag..*puh* En tant på jobbet som jag har berättat om tidigare och beskrivit som energitjuven, fick sparken, hon skulle dock jobba månaden ut men idag fick chefen nog! Han smsade mig i förmiddags att han sagt upp henne med omedelbar verkan! Då trodde jag att hon skulle ta sina grejer och lämna nycklar och gå med detsamma MEN tanten var kvar en 1 timma och 15 minuter.. suck! Hon drack kaffe, skrev ut papper, skrev på datorn, hämtade posten som hon sedan slängde på mitt skrivbord och blängde surt på mig och sa: du har inte hämtat posten! Hon var verkligen scary!! 

När jag skulle åka hem sedan, var det stora förseningar i tågtrafiken (som vanligt) men jag blev bara 30 minuter försenad och var tacksam över att det var fint väder iaf:)
När jag kom hem lagade jag en sen men god middag.
Nu har jag nyss duschat å sitter å smuttar på en liten liten whiskey.. i väntan på att Idol ska börja på tv.
Ha en fin kväll! 

Kraft & kärlek 

❤️

1 kommentar: