lördag 2 augusti 2014

Inställt bad, getingstick och grill

Go kväll! :) Idag skulle jag egentligen träffa Stefan, min gamla granne, han skulle hämtat mig med sin motorcykel, vi skulle åkt å bada .. men så blev det tyvärr inte! Stefan blev sjuk, så då blev jag hemma istället.. Viktoria annan vän hade messat mig på morgonen å frågat om jag ville med till havet men jag tackade nej, i och för sig kunde jag åkt till havet istället men klockan var efter tolv och jag orkade inte "ställa om mig".

Så jag stannade hemma och blev getingbiten på insidan av låret! Ni skulle ha sett mig när getingen stack mig! Jag lekte med min katt Blackie i gräset .. i bikini å kände att det stack till, hoppade upp på huk i panik! Drog ut gadden med mina naglar, samtidigt som jehovas vitten ringde på min grannes dörr, jag måste sett rolig ut som svor, flaxade och hoppade omkring i min bikini.. Haha  :) 
Är brunare irl.. Det fanns inget "brunt filter" haha :) ;)
Har även läst min bok: kraften. Det står många självklara saker i den men saker som jag behöver påminna mig om igen..;) :)
En glad Izabell:)
Ikväll tände jag grillen igen! :-D Snart ska jag gå ut i köket och fylla på mitt glas och stoppa in äpplepajen i ugnen! :)

Ha en skön kväll ❤️

Ljus & kraft

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar