onsdag 23 juli 2014

Semester på hemmaplan och ett paket

God kväll! Jag har inte gjort något särkilt dessa två dagar, trivs bra med att vara ledig och bara vara på hemmaplan å slappa, i morgon ska jag dock ut och dricka öl med Hanna, det ser jag framåt! :) 

Här kommer några semesterbilder..;) :)

Mysig start på dagen: kaffe på altanen å ljudbok..:)
Lill-Bella och Ozzy i går morse ❤️
Igår fick jag ett paket i brevlådan; från Buzzador/ Pantenprove! :)
Gott med smoothies när det är sånt här väder!
Mer mys..;)
Dagens middag: grekisk sallad, perfekt mat när jag inte orkar laga mat..
Nymålade naglar, vi ju se bra ut när jag och Hanna går ut i morgon..;)
Nu har jag duschat å smörjt in mig, det känns som om huden skriker efter fukt..

Ha en mysig kväll! ❤️

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar