tisdag 8 juli 2014

Nya tag

God kväll! :) Idag bestämde jag mig för att inte låta alla sista tidens tråkigheter inte ska få knäcka mig.. Det är alltid svårast att se ljust på tillvaron när man har så mycket emot sig.. Men nu har jag bestämt mig för att vara glad, för det är bäst för min hälsa...:) Den sista meningingen är även ett citat som jag annanamar nu, jag kommer dock inte ihåg vem som sa citatet en gång i tiden. 
Så nu är det färdig lipat! ;) :-D

I morse när jag gick till jobbet, började jag rabblat upp allt i mitt huvud som jag är tacksam för i livet. Sedan flög en fiskmås över mig och SKET!!! Som tur var kom det bara lite stänk på mitt ena ben, jag var så klart tacksam över att jag inte fick mer måsskit på mig.. om ni förstår vad jag menar! ;-)
Idag har det varit för tok för varmt för mig, jag har aldrig gillat när det är över 25 grader ute, nu har jag duschat för andra gången idag och sitter i soffan å väntar på..
Morden i Midsommer:)
Ha en fin sommarkväll!

Puss & kraam ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar