söndag 13 juli 2014

Lite bakis.. men hurtig ändå!

Godkväll i stugorna! :) Idag har jag varit lite bakis, jag tyckte inte jag drack så mycket igår men.. haha det blev nog endel.. I vilket fall som helst var jag jättetörstig när jag vaknade och seeeg! Men efter några koppar kaffe på eftermiddagen drog  jag på mig träningskläderna och powerwalkade runt sjön! :-D
När jag gick hemifrån så regnade det inte men när jag kommit halvvägs runt sjön började det spöregna, vilket jag faktiskt tyckte var uppfriskande! :-D 

När jag kom hem var det skönt att duscha å dra på sig jeansshorts och t-shirt, Lill-Bella har varit hos sin kompis hela dagen å är fortfarande där, jag har nyss vaknat från lång powernap å tänkte kolla på om det finns någon film att slappa framför i soffan..:)

Ha en mysig kväll! 

Kraft & ljus ❤️

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar