onsdag 30 juli 2014

Grill, äta ute, ett fint paket å sol:)

God kväll i stugorna!:) 
Igår grillade vi, man får passa på när man kan och har lust och det har jag ofta! Det är så lätt, gott och bekvämt att grilla. Igår blev det riktig tysk bratwurst, marinerade championer, hemmalagad tzatski(!) pommesstrips och sallad med fetaost... en härlig bland av mumsig mat:-D
På kvällen kikade jag på tv: Morden i Midsomer, mysigt..;-) :)
Imorse dukade jag upp en rejäl frukost till mig och min älskade dotter, mysigt att sitta ute å äta frukost:)
Med posten kom denna sååå fina överraskning i stort paket i brevlådan idag, jag blev jätteglad, speciellt kanske eftersom jag har haft så mycket motgångar den sista tiden och så får man ett sånt här fint paket av fin vän! Tack söta Mimmi om du läser detta! ❤️
På eftermiddagen passade jag på att bättra på solbrännan lite, vädret ska bli lite ostadigare i morgon sägs det..

Ha en trevlig kväll!

Kram ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar