torsdag 5 juni 2014

Sjukgymnastik..

Hejsan! :) Igår var det en stressig dag på jobbet. Efter jobbet åkte jag Sahlgrenska (sjukhuset) för ett besök hos sjukgymnasten: lungfunktionstest och konditionstest, så det fick bli dagens träning..;-) :-D  Mina värden var över alla nivåer! :) :) :)  Men konditionen under för att min puls "hoppar" iväg mkt snabbare än andra (svårt att förklara) så i med detta är det inte konstigt att jag blir andfådd. Sjukgymnasten som var grymt bra, forskat på andning i 25 år var dessutom trevlig och förklarade detta mkt bra:) 
Jag har en ny tid hos sjukgymnasten först i september och fick rådet att träna sådant som jag tycker är roligt; powerwalks i backar typ och jogging på raksträckor + styrketräning. 

Ha en fin dag allesammans ❤️

Kraft & kärlek :)

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar