torsdag 26 juni 2014

Onsdag & torsdag

Igår gymmade jag efter jobbet: ben, mage och rygg. Jag hade egentligen ingen lust men det kändes bra efteråt..

Idag har jag varit ledig och ledsen, det blir inte alltid som man tänkt sig om man säger så...:( Men jag kände att jag var tvungen att att få rensa tankar och det gör man bäst när man pw/joggar, så jag begav mig ut på min runda runt sjön! Det blir inte bättre av att man sitter hemma å deppar..;)
Idag har jag även fått hem en stor matleverans från mat.se Lill-Bella var snäll och gjorde rent kylen innan vi fyllde kylskåpet.
Nylackat..:) Färgen heter Blueness, men jag kallar den smurfblå..:)

Nu ska jag lägga mig på soffan och titta på några avsnitt av: Game of Throns.

Ha en skön kväll!

Kraft och kärlek ❤️

Kraam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar