söndag 8 juni 2014

Min helg...

Godkväll i stugorna! :) Min helg har varit ljuvlig..:) Idag började jag dagen med en lååång pw/jogg!:-D 
Det kändes skönt att bränna lite kalorier eftersom jag levt det "ljuva livet" de övriga  dagarna i helgen. I torsdags träffade en underbar man som jag har träffat ett tag nu..:) Vi grillade hemma hos honom.
I fredags bjöd han mig på tapas-middag, det var mycket trevligt och gott!

Igår gjorde jag inte många knop.. idag efter en lång svettig pw/jogg och en lång skön svalkande dusch grillade jag...
Revbensspjäll, chorizo, pommesstrips, sallad och limeaioli! :-D

Nu väntar jag på att naglarna jag nyss har målat ska torka, ska nog se på någon tv-serie, Orange is the new black kanske, säsong 2 finns ju tillgängligt på netflix:)

Ha en trevlig kväll! 

Puss & kraam ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar