lördag 28 juni 2014

Fredag & lördag..,

Igår gick jag förbi kaninhålet på vägen till jobbet, jag var nyfiken på om kaninerna hade tagit in morötterna jag la till dem härrom dagen och de hade de!!! :) En kanin var utanför kaninhålet och en satt och tittade ut! :)
Söt va?! ;)
Jag är fortfarande ledsen, anledningen till att jag är ledsen är för att det inte blev något med killen som var så underbar.. Jag förstår mig dock inte på honom.. ena dagen är allt så himmelskt nästa dag ska vi helt plötsligt inte ses mer, klart att jag blev chockad och ledsen! :'-( Men det är hans förlust! 
...
I morse inledde jag och Lill-Bella vår dag med en lång och mysig helgfrukost:)
Sedan blev det ett besök till centrum och den nya loppisen där, det är vår granne Krille som har startat den, ett bra insiativ tycker jag! :) 

Snart är det dags att ta ut lasagnen som jag har i ugnen, å hälla upp ett glas rosevin till maten:-D

Ha en fortsatt fin helg!

Kraft, ljus & kärlek ❤️

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar