onsdag 7 maj 2014

Onsdag, sminkpaket från e.l.f och en god middag

Hej där! :) Idag har varit en bra dag, det har inte hänt något särskilt. Jag har jobbat, lagat mat och läst lite:)
Det är mysigt när mina kattkillar kommer och möter mig när jag kommer hem från arbetet..:)
Fick detta paket från e.l.f Cosmetics. Läppglanset heter superglossy lip shine och färgen Pink kiss och nagellackets färg heter Nude. Pudret heter Translucent Matifying Powder. Alla tre produkterna är bra, bäst är läppglanset och pudret, de är 2 av mina favoriter hos e.l.f Cosmetics jättebra kvalité till marknadens säkert lägsta pris + att de är inte testade på djur. ❤️
Dagens middag: Tagliatelle med crémefraiche- och tonfisksås.
Ha en fin kväll! 

Ljus och kraft ❤️

Kraam

3 kommentarer:

  1. Du verkar bo så mysigt, är de bara du och dottra som bor ihop?
    Maten ser smaskig ut!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tack! Det är "bara" jag och dottern OCH våra 3 kattkillar! :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Naw...Så mysigt med dina kattkillar & så fint du bor finis ♡ ...

    /Kram & ha en härlig dag!

    SvaraRadera