söndag 4 maj 2014

En lugn & mysig födelsedag

God kväll kära vänner! ❤️ I dag är det min födelsedag:) I morse vaknade jag betydligt tidigare än igår..:) :) Jag vaknade  redan strax efter klockan sju. Efter några (små) koppar kaffe drog jag på mig träningskläderna och begav mig ut för att löpträna. 
~
Titta vilket fint paket jag fick av min älskade dotter! Lill-Bella vet jag ville ha:D
Födelsedags"barnets" önskemat idag...:-D 
Senare blev det prinsesstårta och kaffe!
Snart blir det film här, vi ska se Hundra som klev ut genom fönstret och försvann jag tror den hette så.. Ja det är iaf den där nya filmen med Robert Gustafsson:)

Ha en härlig kväll!

Ljus & kärlek ❤️

Kram

2 kommentarer:

  1. Åhhh förlåt, missade att skriva Grattis till dig i går!
    Du såg ut att ha haft en underbar dag!
    Stor kram och Grattis i efterskott ♥

    SvaraRadera
  2. Verkar varit en väldigt mysig födelsedag i alla fall! :)

    SV: Va kul! Ja jag såg det. Har lite kvar på min prenumeration än. Vi måste ju ses. Vart tror du är bästa mötesplatsen? kram

    (lilla-pys.bloggplatsen.se)

    SvaraRadera