lördag 26 april 2014

Shopping, resturangbesök och nyvaxade ben!

Idag var jag och Lill-Bella i Lerum, där shoppade vi lite och sedan avslutade Lerumsvisiten med ett besök på Resturang New York, där vi åt var sin STOR pizza.. vi orkade dock inte äta upp hela våra pizzor... :-D Haha :)

Gott med en kall öl, speciellt i detta soliga och varma vädret! ;-)
Ikväll provade jag Veets nya hårborttagningsprodukt Easy Wax Electrical Roll-On Kit samtidigt tog jag ett glas rödvin (lite nervös var jag haha) OCH lyssnade på Diana Ross, The Supremes! :) Det kändes nästan som en tidresa bakåt i tiden ;) 
Det var rosa vax.. det var lite omständigt att vaxa benen så här.. Denna produkt passar nog de som brukar hetta upp vax och vaxa benen hemma, jag kommer troligtvis fortsätta använda min epilator som jag köpte förra året, den är snabb och smidig. Jag är dock tacksam att jag fick prova Veets nya produkt, jag tycker det är spännande och kul att prova nya produkter! :)

Jag såg nyss på Mr Selfridge på SVT1 och nu ska jag se på en annan bra tv-serie: Nashville.. streamad:) 

Ha en fortsatt fin helg! ❤️

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar