söndag 30 mars 2014

Sommartider, löpträning och ljuvligt väder!

Imorse när jag vaknade studsade jag nästan upp ur sängen, jag trodde nämligen att klockan var tio!!! Haha :) efter en stund kom på att jag glömt ställa om klockan till sommartid, klockan var bara nio och det kändes genast mycket bättre, för då innebar det att jag inte sovit bort hela dagen iaf..;-)

Efter kaffet drog jag mig på träningskläderna och begav mig ut på en joggingtur:) Under min joggingrunda blev jag dock påmind om min dåliga andning.. (Jag gjorde mina andningsövningar senare under dagen) när jag kom hem gjorde jag både armhävningar och situps innan jag hoppade in i duschen.
Vädret har varit lika fantastiskt som igår, sol, sol och strålande sol:) Jag har varit ute större delen av dagen, man får passa på! ;-)
Ha en skön söndagskväll! 

Ljus och kraft ❤️

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar