torsdag 13 mars 2014

Ryggont, powerwalk och sminkpaket

morse vaknade jag med ont i ryggen! :( jag kunde inte räta ut ryggen, jag kunde alltså inte stå upprätt, så jag tog en Ipren till frukosten men den hjälpte inte så jag tog en lite starkare voltaren-tablett och den hjälpte, därefter blev det en powerwalk runt sjön. 
Vid Nääs, cirka 30 minuter hemifrån.
På hemvägen hämtade jag ut ett paket från Yves Rocher. Jag hade beställt en brun-utan-sol, en handkräm och en flaska ögon-makeups-remower. Parfymen fick jag för att jag beställde på internationella kvinnodagen ett erbjudande de då och bodyscruben fick alla som beställde en bus-produkt, mascaran var en premie! Alltid trevligt med lite gratis produkter:-D 

Ha en mysig kväll!

Kraft och ljus! ❤️

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar