tisdag 18 mars 2014

Regn, mammografi och vårruset

Idag har det nog regnat hela dagen, det har känts så iaf men med rött paraply och röda gummistövlar piggas man upp...;-) Jag har varit på mammografi idag och det var första gången sedan, jag fick min konstiga knöl under bröstet och fick åka in akut sjukhuset och operara bort knölen, det var tack och lov ingen cancer, en inflammerad talgkörtel och extrem otur tror jag att de på sjukhuset sa.. 

Jag hade fått en kallelse till mammografi i Lerum, till en buss!!! Jag tyckte det lät konstigt att undersökningen skulle ske i en buss.. Men det är väl för att jag numera bor på landet antar jag.. Haha:)
När jag kom hem lagade jag fiskpinnar, remouladsås och hemlagat potatismos, Lill-Bella hade önskat det:)

Idag fick en inbjudan till VårRuset i brevlådan, det är dags att jag anmäler mig nu och börjar jogga igen, ryggen känns ju bättre och jag hoppas den förblir bra! :)
Ha en skön kväll!

Kraft och ljus! ❤️

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar