onsdag 19 mars 2014

Mer regn och Topphälsa..

God afton! Idag har det fortsatt att regna, precis som igår, non-stop! Varken jag eller katterna har velat gå utanför dörren.. Jag har hållit på med en massa pappersarbete, vilket gjorde mig väldigt trött! 
När LillaB kom hem stod maten på bordet!
Idag lagade jag spagetti och tacoköttfärssås till middag.
Nu har jag nyss tagit en paus.. Ätit en apelsin och läst nya numret av tidningen Topp Hälsa :) Jag älskar denna tidningen, det står så mycket bra i den och så blir jag peppad när jag läser den. 

Ha en trevlig kväll! 

Ljus och kraft ❤️

Kraam kram!

1 kommentar:

  1. Jag gillar den tidningen också! Blir alltid lika glad när det kommer en ny! De har blandat innehåll med lite av varje. :)

    (http://lilla-pys.bloggplatsen.se/)

    SvaraRadera