tisdag 11 mars 2014

Aktiv och hälsosam...

Idag var det sista gången jag fick träna gratis på Actic, genom aktiv sjukskrivning. Dessa sex veckorna har gått så fort, för fort! Jag vill fortsätta att styrketräna, för min rygg behöver detta för att inte "gå sönder"! Jag ska kolla upp ett gym som ligger lite närmare mig, det är ett nyöppnat gym i Floda. Vill inte träna på mitt gamla gym, för det är två personer som jag har väldigt svårt för som typ praktiserar där.. 
Efter jag gymmat idag och innan jag tog bussen hem så hade jag denna vyn... där satt jag på en bänk, åt frukt och lyssnade på fågelkvitter:)
När jag kom hem låg tidningen Min Hälsa i brevlådan, den tog jag med mig ut och satt i solen å läste, det var så mysigt! Blackie kom och gjorde mig sällskap:) 
Blackie gillar att ligga i mitt knä..:) 

Ha det gott! 

Kraam kram ❤️

1 kommentar: