söndag 9 mars 2014

- 914 kcal och en god söndagsmiddag

Idag har det varit så vårigt och fint väder, man blir nästan lite extra glad då. Idag har jag också  powerwalkat runt sjön, annars brukar jag inte gå jättefort men idag hade jag lust och trappa upp tempot lite och det blev nog rekord, jag gick min promenad under två timmar och brände 914 kalorier! Det viktiga med mina promenader är inte att prestera utan komma ut i naturen men det skadar inte att man bränner lite kalorier, speciellt när man som mig gillar att äta och dricka gott! :-D
Bryggan där jag brukar meditera om sommaren:)
När jag kom hem hade Lill-Bella skalat potatisarna och jag satte igång och lagade mat, det blev stekt fläskytterfilé, kokt potatis, brunsås och sallad.

Nu ska jag baka scones som vi ska ha till kvällsfikat, senare ska jag se på Annika Bengtzin: Prime Time på TV4.

Ha en skön kväll! 

Ljus och kärlek! ❤️

Kraam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar