onsdag 12 februari 2014

Vackra Göteborg och vägar till visdom

God afton gott folk! ❤️ Idag har jag varit hos tandläkaren, i Göteborg, det gick bra.  Det var ett tag sedan jag var i mitt älskade Göteborg. Efter tandläkaren gick jag och kikade i affärer. Inne i 5:an varuhuset såg jag att det har kommit en ny underklädersbutik, en tysk sådan, jag kommer inte ihåg vad den heter just nu men det är klädeskedja som jag gillar och brukar besöka när vi åker över till Tyskland, Kiel. Jag hann inte gå in i butiken idag men nästa gång jag är i stan så ska jag göra ett besök. 

Jag tog rätt många fotografier i Gbg, här nedan är några av dem:) 
Kungsportsbron, ser ni det blir grönare och grönare ute nu! :)
Mitt emot Trädgårdsföreningen. Bastiljonsplatsen.
Göteborgs centralstation. 

Idag har jag lyssnat klart på min ljudbok Vägar till visdom av Stefan Einhorn, jag rekommenderar verkligen hans ljudbok, Einhorn är både klok och pedagogisk, dessutom har han en bra berättarröst:) 
Baksidestexten:
Godkväll och godnatt! 

Kraft och kärlek! ❤️

Kraam kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar