torsdag 13 februari 2014

Träning, soppa och ny bok

Idag har det regnat hela dagen lååång, lite snöblandat regn.. Inget vidare upppiggande väder mao! 
Idag har jag varit och tränat, jag tränade styrketräning, hela kroppen, 50 minuter och sedan körde jag crosstrainern i 45 minuter, ca 5,5 km. 
Jag var pigg efter träningen och kikade lite i affärer i Lerum med jag väntade på att ta bussen hem. 
Idag gjorde jag mexicanasoppa till middag:) Efter maten gick all energi ur mig, då hoppade jag i myskläderna och har i stort sett befunnit mig i viloläge sedan dess, jag sov en stund och nu har jag börjat lyssna på en ny ljudbok: Gatukatten Bob. Det passar utmärkt med ljudbok när man är jättetrött och inte ens orkar lyfta boken..;)  
Ha en mysig kväll! 

Kraft och ljus! ❤️

Kraam kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar