onsdag 26 februari 2014

Loppisfynd: träningstoppar och storhandling

Idag var jag på Aluddens Secondhand i Floda, det var jättemycket folk där, detta trots att det är mitt i veckan, de hade halva priset på kläder, porslin och böcker,  det var nog därför. Själv tänkte jag innan jag gick dit att det skulle vara lugnt och skönt, dvs inte så mycket folk mao... ;) 

Jag var inte på jakt efter något men hittade två snygga träningstoppar i jättefint skick! En i rosa/svart från Soc och en i svart/grön från Röhnisch för dessa två toppar betalade jag endast 30 riksdaler!!! :) De vita "fläckarna" är bara från min rollon, efter jag provat dem.. 
Fina va?! :)
Idag har jag även storhandlat från mat.se, jag passade på att städa ur och torka av kylskåpet innan matleveransen kom.
Skönt att kylen och frysen är full igen.. :)

Ha en fin kväll! ❤️

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar