lördag 1 februari 2014

Loppisfynd, god middag och mellomys..

Idag sov jag till klockan tio, det är ljuvligt med sovmorgon!:) I förmiddags var jag på loppisen i Floda, LillaB ville följa med men är fortfarande förkyld och sängliggande.. 
Så jag gick själv till loppisen, de hade fått in en del nytt. Jag köpte 2 Kalle Anka- pocket till sjuklingen som hon blev jätteglad över:)
Jag hittade denna supersnygga toppen! :) Snyggt med guld sedan när jag blir lite solbränd..;)
Till middag idag blev det kyckling i currysås med råris och sallad, mm så gott!:-D
På kvällen tittade jag och LillaB på melodifestivalen.. Och åt chips med dipp, så onyttigt å gott! Jag tyckte han som sjöng låten Bedroom var så bra, synd att den inte gick vidare! Ellen Benidictsson var en av våra favoriter som gick vidare, hon var grymt bra! :)
Hon sjöng så vackert Elllen, både jag och LillaB trollbands av hennes vackra sång! 

Ha en fortsatt trevlig helg! 

Ljus och kärlek! ❤️

Puss å kraam

1 kommentar: