söndag 2 februari 2014

Långpromenad vid Säveån och en läcker söndagsmiddag!

Idag har solen tittat fram, det är inte så ofta vi ser solen här.. så känns det iaf! Allt blir så mycket lättare och vackrare när solens strålar visar sig.
Idag tog jag en långpromenad längs Säveån, Floda - Stenkullen. Ni må tro att det är vackert och mäktigt där, fåglar som kvittrar och man hör bruset från forsen:)

Jag hade dock tagit på mig för mycket kläder.. så jag blev svettig! Det har säkert varit några plusgrader idag, snön töar och det har blivit halt, jag hade med mig mina löparbroddar som jag tog på mig så fort jag kom in i skogen.
Hade jag inte haft broddarna, hade jag kanske halkat i ån.. När jag kom hem tog jag en skön dusch innan jag satte igång med middagen.
Till middag blev det: fransk potatisgratäng, stekt fläskfilé och kokt broccoli! :-D 

Snart börjar Äkta människor på SVT1 och den ska ja se! Ha en trevlig afton allesammans! :)

Kraft och kärlek ❤️

Kram 

1 kommentar:

  1. Härliga bilder!
    Du har verkligen kommit igång med träningen, hur super som helst!
    I morgon ska jag på gym, äntligen får jag en spark :)
    Kram

    SvaraRadera