lördag 15 februari 2014

Härlig promenad och mellomys

Idag kände jag att jag var tvungen att gå min långpromenad: Floda-Nääs Sjöpromenad. Jag mår sååå bra utav att komma ut i naturen, vara för mig själv med mina tankar och kroppen blir glad av att få röra på sig, Vädret var dock inte det bästa MEN vad gör det när man verkligen vill ut och gå i naturen?! ;-) Det blåste, regnade, haglade och solen tittade fram en liten stund:)
Ikväll var det dags för den tredje deltävlingen i melodifestivalen, jag hade tänt en massa ljus:)
Det var verkligen inga bra låtar i kväll! Jag brukar alltid fastna för någon men ikväll var det ingen som fångade mitt intresse! Men vi hade iaf en jättemysig kväll, då är det inte hela världen om mellon är dålig..;)
Ni som såg på Melodifestivalen, vad tyckte ni om kvällens bidrag? 

Ha en fortsatt trevlig helg! ❤️

Puss och kraam

2 kommentarer:

  1. Små mysigt ,synd att jrssica och dr Alban, Sara finder mm åkte ut, dom etablerade rasar ut en efter en ,är det generations skifte på gång?

    SvaraRadera
  2. Mysigt ~ Här var det OS :)

    /Kram

    SvaraRadera