tisdag 25 februari 2014

Gym, kinesmat, sol och rosa naglar

Idag har jag tränat styrketräning, jag tränade hela kroppen, 45 min. När jag hade gymmat klart gick jag till Solkatten, shoppingcentret i Lerum och kollade i affärer, sedan åt jag kinalunch på restaurangen Le Rum, guuud så gott det var! :-D 
Jättebra alternativ; tre rätters, då får man mycket av det goda och bra när man har svårt att bara välja en maträtt haha:) Jag åt strimlad biff med grönsaker, ris och friterad kyckling med currysås.
Det var vår i luften idag, solen har lyst på mig och det känns härligt! :) I eftermiddags tog jag ut en stol och satte mig i solen och drack kaffe bakom mitt hus:) 
Nylackade naglar, läckert med rosa naglar från O.P.I 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Ljus och kärlek ❤️ 

Kraam

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag! :) Det där nagellacket var sjukt snyggt! *avis*

    http://lilla-pys.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera