tisdag 4 februari 2014

Gym, bubbelpool och en bok om HSP!

Idag har jag gymmat. Jag tränade styrketräning i 45 minuter, hela kroppen. 
Efter träningspasset gick jag till relaxavdelen som tillhör Vattenpalatset men om man tränar på Actic i Lerum får man bada och ta del av relaxen där. Jag badade bubbelpool länge, det var så skönt speciellt för min övre rygg och nacke, jag vaknade nämligen med ont där..
Idag har jag börja lyssna på en ny ljudbok  som heter: Drukna inte i dina känslor. En bok om HSP som är en förkortning för: Highly Sensitive Person. En person som har eller är HSP är extra känslig för intryck och känslomässigt begåvad. Se mer info på www.hspsverige.se Boken är jätteintressant och jag känner igen mig såå väl! :)

Nu ligger jag på soffan och har tänt några stearinljus och ska lyssna på min nya ljudbok. Ha en trevlig kväll!

Kraam ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar