lördag 25 januari 2014

Shopping, en trevlig dejt och fredagsmys

Igår var jag inne i Göteborg! :) Det var jättelängsedan som jag var inne i köpcentrumet Nordstan, 5:an Huset. De hade byggt om endel på vissa platser och någon affär hade flyttat ut och någon annan in. Jag var såå sugen på att shoppa loss men tyvärr så tillåter inte min ekonmi det just nu, min låga sjukpenning är rena hånet! :( Nu skulle jag definitivt behövt att unna mig det där lilla extra.. Men det kommer inte alltid vara så här får jag trösta mig med, det blir bättre i framtiden!:) Jag köpte lite saker iaf, schampo och balsam, 2 par nya trosor till LillaB och en cool mössa till mig på rean och tabletter (rosa) på Lagerhouse för endast 10:- styck!!! :) :)
I vilket fall som helst gick jag och njöt av besöka mina favoritbutiker; Åhléns, HM, Gina Tricot och Lagerhouse:) Efter att jag sprungit i affärer och velat ha en massa snygga kläder och saker, så begav jag mig till First Hotell vid Centralen där träffade söta väninnan Jennica över en öl i hotellbaren, det var mycket trevligt! :)
Jennica! ❤️

Senare på kvällen tittade jag och LillaB på film: Monica Z. Till filmen åt vi chips och drack vi läsk, värsta fredagsmyset! ;-) Vi tyckte bägge att filmen var sevärd och bra.

Ha en mysig helg alla goa vänner och läsare! ❤️

Kraam

2 kommentarer:

  1. Härligt att komma ut så där , sisst var en tur till Uppsala i julrushen

    SvaraRadera
  2. Härligt att bara komma iväg ibland :)
    Njut nu av söndag, kram

    SvaraRadera