lördag 4 januari 2014

Lyxiga hudvårdsprodukter, yoga och fredagsmys

Hejsan! Hoppas att det bra med er!:) I förrgår fick jag ett efterlängtat paket i brevlådan, jag hade nämligen vunnit en tävling hos söta Emelie med bloggen Under My Umbrella.

Igår invigde jag min nya yogamatta och jag tänkte faktiskt under mitt yogapass, hur i all sina dar har jag kunnat klara mig utan en yogamatta! Haha lite lustigt.. men mattan underlättar ju betydligt!

Igår var jag i Lerum med en go granne, jag handlade linsvätska, rödvin och ingredienser till en pizza. På kvällen gjorde jag en plåt med pizza, perfekt fredagsmys-mat om ni frågar mig! ;-) Senare på kvällen låg jag i soffan och myste framför en film:)

Detta vann jag! :) Lyxiga hudvård från det fina märket: Exuviance.
Yoga-time.
MUMS! :D

Ha en fin helg!
 
Ljus & Kärlek!:)
 
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar