lördag 4 januari 2014

KEEP CALM and GO JOGGING

I skrivande stund sitter jag och laddar min Iphone och dricker kaffe. Jag ska snart ut och jogga, Iphonen måste jag ha med så jag kan lyssna på musik, sedan brukar jag använda runkeeper för att ta tid och för se om jag gör några framsteg. Jag har tyvärr insett att det inte rör sig några om några större framsteg!

Jag håller på att utredas för detta, läkaren misstänker astma, jag tycker inte att det hjälper med den luftrörsvidgande medicinen som jag har fått. Snart ska jag få göra en hjärt- och lungröntgen på Alingsås Lasarett. Jag hoppas iaf att jag kan få någon klarhet om vad det rör sig om och att det förhoppningsvis går att "lindra". Det känns som mina lungor ska explodera när jag anstränger mig för mycket.

Ni som känner mig väl vet att jag är en enveten och uthållig djävul..;-) Så skam den som ger sig! Jag bränner iaf kalorier även om jag inte gör några större framsteg så är det är en massa hälsovinster.
 
Kraft & Kärlek!
 
Kraam

1 kommentar:

  1. Men åh vad jobbigt. Hoppas du får klarhet i - och därmed hjälp med problemen.

    SvaraRadera