lördag 11 januari 2014

Datakrångel, jogggintur, storhandling och ett hudvårdspaket

Hejsan! Hoppas det är bra med er:) Här har inte blogginläggen duggat tätt..min dator krånglar och om jag ska blogga så måste jag låna dotterns dator.. + att jag har varit jättetrött! Jag hoppas att vi får lite snö snart, snö=ljus=energi för mig! :)

Igår började jag dagen med en joggingtur i regnet, sedan tog jag en lång skön dusch innan jag åkte med min goa granne till Ica Kvantum i Lerum, där storhandlade jag, på vägen hem stannade vi i Floda där hämtade jag ut ett paket från Yves Rocher.
Ekologisk Vanilj, Body lotion och en dag- och en nattkräm: Anti-age global.
 
Ha en härlig helg!
 
Ljus & kraft:)
 
Kraam

1 kommentar:

  1. Trist med datorstrul :(
    Här har vi äntligen fått snö....

    /Kram

    SvaraRadera