måndag 6 januari 2014

Dagens outfit 0105, förra veckans aktiviteter och en ny almanacka

Igår vaknade jag sent.. jag har vänt på dygnet, jag verkar inte vara ensam om det, jag la ut frågan under en bild på mitt Instagram, om det bara är jag som vänt på dygnet och det var flera som som svarade att de också gjort det OCH detta rejält! Det känns skönt att jag inte är ensam om detta..;-) Jag heter Misssunheart på Instagram om ni vill följa mig där:)


Uppe och påklädd!;-) Dagens outfit: Lång kofta: H&M, V-ringad topp: H&M. Jeans (med hög midja) Ellos. Sneakers: La Redoute.
Jag promenerade ner till Floda Centrum, detta är vår lilla sjö Sävelången, den ligger bakom biblioteket.
Förra veckans aktiviteter. Appen heter Traings Goal.

En liten almanacka från personligalamnacka.se är snart i min ägo:) Jag har märkt att jag klarar mig inte utan en "pappersalmanacka" fast jag skriver in det mesta i telefonen.. Hur är det för er?

 
Ha en fin måndag!
 
Ljus & Kraft!
 
Kraam


1 kommentar:

  1. Snygg outfit & så löjuvligt vid sjön <3
    /Kram finis

    SvaraRadera