tisdag 3 december 2013

Traderaauktioner, yoga och ett härligt skumbad...

Idag har jag haft sovmorgon.. jag gick upp med LillaB tidigt i morse sedan gick jag och lade mig och vakande sent... :) Jag antar att jag behövde sova ut ordentligt..;) Jag har inte varit ute idag men jag har fått gjort en hel del här hemma, jag har bland annat slagit in några paket, som jag berättade förra veckan, hade jag några auktioner på Tradera, dessa är nu avslutade och idag har jag paketerat in de varor jag fått betalt för, jag hoppas att alla kommer att betala, jag fick sålt för nästan tusen kronor.
 Jag hade egentligen inte tänkt att träna idag men det blev ändå ett yoga-pass, det känns skönt att få röra på kroppen även man som jag bara varit hemma idag.
Och nu jag hällt upp ett glas gott rödvin, satt på lite klassisk musik och ska hoppa i ett mysigt skumbad.. :) Vardagslyx= livskvalitet= underbart! :)
Ha en härlig kväll!

Puss & kraam

6 kommentarer:

  1. Åhhh vill men ha badkar! Saknar det :) är något av det bästa som finns :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt det låter, NJUT!!! <3 Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Ser skönt ut!
    Tack, ja det var en bra föreläsning!

    SvaraRadera
  4. Va skoj att du sålt så mycket :)
    Ooo...Ljuvligt med bad & ett glas vin - Lyx hihi

    /Kram Annmi

    SvaraRadera
  5. Hej Vännen!
    Mmm, bad o ett glas rött, mysigt! Här håller Peter precis på att värma lite glögg:)

    Kul att du fått sålt för så mycket på Tradera:) Själv sålde jag en klänning där igår som hängt oanvänd i garderoben..ska försöka lägga ut lite mer till helgen, lite extra pengar till jul är inte fel;)

    Ha det gott!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Vad säljer du på tradera ? kul att det funkar sålde själv lite plock för några år sedan.

    SvaraRadera