måndag 9 december 2013

Snowjogging, ny sportbh och renbäddat

Igår snöade det som bara den.. men det hindrade inte mig från att bege mig ut och löpträna! De hade dock inte skottats och det var säkert några decimeter snö.. det var hääärligt att springa i snön men tufft som sjutton, idag har jag träningsvärk i bägge skinkorna och jag är övertygad om att jag fick det igår när jag sprang i snön, för jag fick lyfta mer på knäna än vanligt, om ni förstår vad jag menar...;) I lördags kom Nancy förbi med en sport-bh jag beställt av henne för ett tag sedan och den invigde jag igår, sport-bhn var bra och den höll brösten på plats! Det är ju extra viktigt när man joggar/springer.
 På kvällen var jag över hos en kompis och drack te och tjötade lite (göteborgska haha..) Det var trevligt!:) När jag kom hem bäddade jag rent i sängarna och sedan kollade jag på tv lite: Solsidan och Riktiga människor, sedan var det bedtime för mig, å visst är det extra mysigt att krypa ner i en säng med rena lakan..;) :) Jag låg och läste min nya bok: Guldburen en stund innan jag blev trött och släckte lampan!:)
Ha en mysig måndagskväll!


Puss & Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar