söndag 22 december 2013

Helgen...Och personligt rekord i fettförbränning!

God afton på er!:) Dagarna går och går och det verkar inte bli någon snö..  i alla fall inte på julafton! Har ni snö hos er? Hoppas er helg varit fin! :) Här har ni min helg i bild och få ord, enjoy..;-)

Idag passade jag på att löpträna innan solen gick ner, jag känner att det är extra viktigt att få motion och dagsljus, speciellt nu när det inte är så många soltimmar.
Voila! Personligt rekord i fettförbränning.. haha:)
Igår klippte jag LillaBs lugg och hennes toppar, hon blev nöjd, tack och lov..;-)
Titta här ligger sötingen Ozzy, på Bellas nybäddade säng! <3
Och jag har legat mycket på soffan och tittat på Sons Of Anarchy, den är ju sååå spännande!:D
Ha en fortsatt fin 4e advent alla goa vänner!


Puss & Kraam




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar