lördag 14 december 2013

Det blir inte som man har tänkt sig..

Igår kväll blev jag sugen på något sött och gott! Det är inte ofta som jag blir det, i vilket fall som helst så satte jag i gång att baka pepparkaksmuffins klockan tio på kvällen! :-D LillaB blev glad (hon är en riktig gottegris haha). Sedan såg jag på en film, jag såg Snabba Cash Livet DeLuxe, den var okej men inte lika bra som den första filmen.
Idag var jag bjuden på middag hemma hos A-C men det blev tyvärr inställt för att hon var dålig, vilket kändes jättetråkigt för jag hade verkligen sett framåt det men det är klart att man kan inte hjälpa om man blir sjuk. Och LillaBs nya kompis Lisa från skolan skulle kommit hem till oss idag men fick inte för sin mamma, hon var tvungen och städa tydligen, så LillaB var också besviken.. Vilken tur att vi har varandra iaf! <3 
Kraft & Kärlek!

Kraam

1 kommentar: