måndag 4 november 2013

Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommen! :) Den här bloggen kommer att handla om mitt liv och min värld! Jag har haft det tufft ett bra tag tillbaka, detta på grund av lite olika incidenter som har inträffat i mitt liv. Jag är dock en fighter och en envis sådan och nu är det är dags att leva det livet jag vill leva, även om jag vet att det är svårt att vända en negativ spiral, skam den som ger sig..;)

Den här texten tycker jag är såå bra, visst är den?! Jag har sparat den i min feel-good-mapp på skrivbordet i min dator:)

                                                               
                                                                 
                                                                    Ha en fin kväll! 

                                                                     Kraft & Kärlek

                                                                     Kram 






3 kommentarer:

  1. Hej Vännen!
    Följer gärna din nya blogg! Du är stark o cool tycker jag:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta Jenny, dina ord värmer! <3 Kramar i massor!

      Radera
  2. En massa stärkande kramar och kärlek till dig min fina vän <3

    SvaraRadera