onsdag 20 november 2013

Löpträning, julbelysning och ett hårvårdpaket

Både igår och idag har jag löptränat, det går fortfarande långsamt framåt men jag älskar att träna det gör mig sååå gott, jag vet inte inte vad jag skulle ta vägen om jag inte fick träna!
Jag försöker löpträna varannan dag eller två dagar i rad och därefter en vilodag, sedan gör jag armhävningar.. och jag borde även göra situps... jag får börja med dem igen! Och såklart 100 squats om dagen, jag har dock tappat räkningen hur länge jag har hållit på med dem tror det var sedan i mitten av september och sedan blev det ett upphåll på en vecka då när jag var vrålförkyld!
Ikväll tog jag en promenad ner centrum, där handlade jag lite mat, tankade på mitt busskort och hämtade ut ett paket. Det var kallt ut kanske någon minus grad, det hade dekorerats så fint med lampor och årets julgran stod färdig på sin vanliga plats; utanför Apoteket :)
 Detta låg i mitt paket från Bangershead: Moroccanoil Hydrating Styling Cream och en liten Moroccanoil Treatment, Jag passade på när Bangershead hade 20% rabatt på alla hårvårdprodukter, produkterna är ju lite dyra MEN de är så bra och dryga! :) Har ni provat Moroccanoils produkter?
 Ha en trevlig kväll!

Kraft & Kärlek!

Puss 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar